Skip to Content

Методика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продукту

Авторы: 

Цема Є. І.

Ключевые слова:

  • веб-додаток
  • методика
  • дизайн етикетки алкогольного продукту
  • метод аналізу ієрархій
  • метод експертного оцінювання

Библиографическое описание: 

Цема Є. І. Методика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продукту: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 186 «Видавництво та поліграфія» / Є. І. Цема. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.

Краткий осмотр (реферат):

У дипломній роботі наведено огляд і аналіз аналогів електронних додатків та методики їх створення. На основі аналітичних даних сформульовано методику створення додатку для вибору дизайн-концепту етикеток алкогольного продукту. Методика включає наступні етапи: виділення ключових критеріїв етикетки на базі маркетингового аналізу цільової аудиторії, виділення найбільш значущих критеріїв для прийняття рішень щодо вибору доцільних компонентів оформлення етикетки, оцінки рівня пріоритету кожної групи критеріїв для визначення їх послідовності та ступеню реалізації, визначення доцільного стилю для візуального оформлення веб-додатку. Практична реалізація розробленої методики була відображена у вигляді посадової сторінки.

Файлы этого ресурса:

Цема Євгенія Іванівна-.. 2.pdf

Back to top