Skip to Content

Міжнародний проєкт
«Методи розподіленої розробки комп’ютерних ігор»

У листопаді 2022 року в рамках проєкту «Методи розподіленої розробки комп’ютерних ігор» відбувся потужний старт співробітництва між департаментом медіадосліджень Байротського універститету (Німеччина) та кафедрою Комп’ютерних систем і технологій ХНЕУ ім. С. Кузнеця 🎆

Студенти ХНЕУ ім. С. Кузнеця спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» мали змогу:
✅ засвоїти теоретичні основи розробки комп’ютерних ігор;
✅ прийняти участь в онбордингу та тімбілденгу;
✅ співпрацювати з колегами з Німеччини в розподіленому майстеркласі;
✅ прийняти участь у Franken Game Jam.

🎉 В рамках даного проєкту прийняли участь наступні студенти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» групи 6.46.186.010.19.1:
🔸 Величко Валерія
🔸 Кухарчук Тимур
🔸 Миснік В’ячеслав
🔸 Трухляк Арина

Організаторами заходу стали:
🔹 Jochen Koubek — Dr. Prof. UBT, Germany 🇩🇪
🔹 Oleksiy Yevsyeyev — Ph.D. KhNEU, Ukraine 🇺🇦
🔹 Natalia Pribytkova — Product Art Director, Gazeus Games, Canada 🇨🇦
🔹 Robin Hädicke — Game Innovation LAB. UBT, Germany 🇩🇪
🔹 Daniel Heßler — UBT, Germany 🇩🇪

Back to top