Skip to Content

Про освітню програму магістратури

На кафедрі комп’ютерних систем і технологій здійснюється підготовка магістрів за освітньо-професійною програмою «ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ВИДАНЬ» (спеціальність 186 «Видавництво та поліграфія»).

МЕТА ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ

Підготовка фахівців, здатних розв’язувати задачі дослідницького та інноваційного характеру у сфері видавництва та поліграфії, що характеризуються комплексністю і невизначеністю умов.

ЩО ВИВЧАЄТЬСЯ?

  • Інженерна педагогіка та навчання на робочому місці
  • Культура цифрових медіа
  • Мультимедійний дизайн та візуалізація даних
  • Проектування додатків для мобільних пристроїв
  • Мультимедійне видавництво
  • Створення інтерактивних медіа
  • 3D-графіка

ОТРИМУВАНІ ПРОФЕСІЇ

графічний дизайнер, ілюстратор, ретушер фотографій, веб-дизайнер, фронтенд-розробник, бекенд-розробник, дизайнер інтерфейсу, програміст, розробник мультимедійних видань, моушн-дизайнер, розробник анімації, 3D-моделлер, верстальник, художній редактор, технічний редактор, технолог видавничо-поліграфічного виробництва, препрес-інженер, друкар, керівник мультимедійної студії, веб-студії або поліграфічного підприємства…

ПЕРЕВАГИ ОТРИМУВАНИХ ПРОФЕСІЙ

Програма «ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ВИДАНЬ» готує спеціалістів зі створення таких продуктів, як електронні медіа, ігри та освітні ресурси.

Отримані знання дозволяють випускникам реалізувати себе проектувальником комп’ютерних ігор, аніматором, візуалізатором даних, дизайнером графіки руху, розробником трансляцій та веб-дизайнером.

Компетентності, пов’язані з програмуванням, дозволяють обіймати посади маркетолога, інженера-програміста, системного інженера, наукового співробітника чи розробника ігор.

ПЕРЕВАГИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

ШИРОКА СФЕРА ЗНАНЬ

  • високий ступінь диверсифікації навчання: отримання знань, вмінь та навичок для широкого кола різних професій – від дизайнера до програміста. Як наслідок, кожний може знайти собі навчальні дисципліни та сфери майбутньої професійної діяльності за інтересом; ще один наслідок – професійна гнучкість майбутнього фахівця та його стійкість в умовах кризи;
  • системний підхід до викладання дисциплін з урахуванням їхнього взаємозв’язку (комплексні курсові проєкти та тренінги);

ТВОРЧА АТМОСФЕРА

  • Вже під час навчання та проходження практики наші студенти можуть працювати та брати участь у проєктах: ui/ux дизайнер; графічний дизайнер; менеджер поліграфічного виробництва.

СУЧАСНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ

  • мультимедійні навчальні комплекси та презентації;
  • майстер-класи від фахівців;
  • можливість вибору певної частки дисциплін;

ОН-ЛАЙН ПІДТРИМКА

  • персональна електронна навчальна система з on-line посібниками та презентаціями;
  • електронний журнал;

МАТЕРІАЛЬНІ УМОВИ

  • комфортні аудиторії;
  • wi-fi на території університету;
  • 100% забезпеченість гуртожитком.
Back to top