Skip to Content

Методика вибору шрифтового оформлення інтернет-реклами

Авторы: 

Слєпцова А. Б.

Ключевые слова:

  • шрифтове оформлення
  • веб-шрифти
  • характеристики гарнітур
  • інтернет-реклама

Библиографическое описание: 

Слєпцова А. Б. Методика вибору шрифтового оформлення інтернет-реклами: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 186 «Видавництво та поліграфія» / А. Б. Слєпцова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.

Краткий осмотр (реферат):

У дипломній роботі було розглянуто існуючі методики вибору шрифтів, проведено кластерний аналіз з метою групування множини гарнітур, розроблено методику вибору шрифтового оформлення інтернет-реклами, спроектовано схему технологічного процесу створення сайту, розроблено та впроваджено дидактичний проект лекційного заняття. Науковим результатом дипломної роботи є розробка методики вибору шрифтів для інтернет-реклами. Практичним результатом виконання дипломної роботи є виявлення множини шрифтових характеристик та розробка сайту для підбору шрифтів, які найбільше задовольняють обраним користувачем характеристикам. Результати дипломної роботи можуть бути корисними для тих, хто займається розробкою дизайна інтернет-реклами.

Файлы этого ресурса:

Слєпцова Аліса …2.pdf

Back to top