Skip to Content

Міжнародний проект — «Методи розподіленої розробки комп’ютерних ігор»

У листопаді, в рамках проєкту
«Методи розподіленої розробки комп’ютерних ігор» відбувся потужний старт співробітництва між департаментом медіадосліджень Байротського універститету, Німеччина
та кафедрою Комп’ютерних систем і технологій ХНЕУ ім. С. Кузнеця 🎆

Студенти ХНЕУ ім. С. Кузнеця мали змогу:
✅ засвоїти теоретичні основи розробки комп’ютерних ігор;
✅ прийняти участь в онбордингу та тімбілденгу;
✅ співпрацювати з колегами з Німеччини в розподіленому майстеркласі;
✅ прийняти участь у Franken Game Jam.

🎉 Вітаємо наших студентів факультету ІТ з успішним проходженням курсу:
🔸 Величко Валерію
🔸 Євсєєву Софію
🔸 Кухарчука Тимура
🔸 Мисніка В’ячеслава
🔸 Трухляк Арину

Та подякуємо провідним фахівцям за організацію заходу:
🔹 Jochen Koubek — Dr. Prof. UBT, Germany 🇩🇪
🔹 Oleksiy Yevsyeyev — Ph.D. KhNEU, Ukraine 🇺🇦
🔹 Natalia Pribytkova — Product Art Director, Gazeus Games, Canada 🇨🇦
🔹 Robin Hädicke — Game Innovation LAB. UBT, Germany 🇩🇪
🔹 Daniel Heßler — UBT, Germany 🇩🇪

Та, найцікавіше чекає попереду‼️
Чекаймо на новини від нашої команди:
✔️ арт-буки,
✔️ 3Д моделі персонажів,
✔️ анімацію,
✔️ і, звичайно, саму розроблену комп’ютерну гру 💥

Back to top